Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Organizátoři kulturních akcí v kontextu managementu kultury
Horáčková, Aneta ; Matějů, Martin (vedoucí práce) ; Opletalová, Lenka (oponent)
Závěr Rigorózní práce se pokusila o bližší představení vykonavatelů managementu kulturních akcí. Prvním z jejích cílů bylo přispět k vyplnění mezery v odborném prostředí, které by mohlo rozšířit tolik potřebné diskuze a umožnilo stavět odborný zájem na zatím ojedinělé práci z organizátorské oblasti kultury. I když je zvolené téma obsáhlé, snažila jsem se, i přes omezený rozsah práce, alespoň o určité přiblížení fenoménu. Práce se věnovala terminologickému představení pojmů z oblasti, stručnému přehledu evropské a české historie managementu kulturních akcí a významným organizátorským osobnostem v dějinách. Prostor byl věnován současnému řízení kulturních projektů včetně nedostatečných možností vzdělání oproti zahraničí. Je sice pravdou, že ještě v nedávné minulosti neexistovalo žádné formální vzdělávání v oblasti managementu kultury, ale i když se situace začíná měnit, stále není ideální. Práce posuzovala i vhodné schopnosti, předpoklady a klíčové činnosti organizátorů. Díky narůstající převaze žen organizátorek jim také byla věnována jedna z kapitol a pokusila se vyjádřit ženská specifika při organizátorské práci. Z některých současných tendencí je možné odhadnout budoucí vývoj a proto ani ten nebyl v krátkosti opomenut. Druhým a stěžejním cílem práce bylo stanovení klasifikace hlavních typů...
Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011
Havelková, Alžběta ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna konkrétně v roce 2011. Práce popisuje festival z hlediska jeho organizačního uspořádání a charakteristiky hlavních činností, na jejichž základě deskriptivní metodou analyzuje využité prostředky komunikace v daném ročníku. Snaží se ilustrovat, zda a do jaké míry se daná kulturní organizace drží technik a strategií marketingové komunikace v souvislosti se specifickým využitím principů art marketingu. Jednotlivé komunikační techniky jsou konfrontovány a analyzovány na základě jejich vhodnosti pro kulturní organizaci. Ta jako taková musí v současnosti, kdy zájem o klasickou hudbu spíše upadá, o to více bojovat o své zákazníky. Využití správně zvolených marketingových technik je pro ni tudíž esenciální. Práce se podrobně zabývá všemi aspekty organizace, které mají ve výsledku vliv na zvolené aktivity komunikačního mixu. Důraz je kladen jak na historii a podstatu festivalu samotného, tak i na skladbu jeho produktů a zázemí organizace. V druhé části práce popisuje jednotlivé komunikační aktivity a snaží se je konfrontovat s obecnými principy art marketingu a marketingu pro kulturní organizace....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.